close

 

 

Sorry but I have to post it😗

美國時間12/8就是Connor Franta的Coming out anniversary

也是Troye要上jimmy的the tonight show的日子👏👏👏

而且明天又是frantastic Monday 又有Connor的new video可以看了yeahhhhhh

選在今天有空趕快把這首BLUE翻一翻

這首歌呢Troye自己說是在與一個還沒辦法完全接受自己性向的人相愛寫下的歌

至於對象是誰我就和Troye在interview裡一樣用一個smirk帶過😏

我最喜歡的一句是 "I know you're seeing black and white, so I'll paint you a clear blue sky"

因為因為Troye的眼睛就是clear blue sky的顏色啊

God多美的歌詞啊😍😍😍😍

Anyway不管當時寫下這首歌的Troye有多blue

至少大家都知道他現在on his shit and has a beautiful boyfriend💙💙💙

哈哈哈希望這個星期billboard的更新會出現blue neighbourhood💙🏡

喔對了troye今天有發了個影片 還沒看的人可以去看看唷 adorable as always

Ummmmmm sorry but I just saw this on tumblr and I have to write it down.... Troye's beautiful boyfriend must be sooo fucking jealous of Connor for being such a best friend and not being apart from Troye for all this time. 😏

*以下英文歌詞非官方版本,中文歌詞亦為個人翻譯*










Blue



Love hits hard, I know
愛來的措手不及 我明白

All your lights are red, but I'm green to go
你亮著紅燈要我停住 但我想靠近你啊

Used to see you high, now you're only low
過去你無憂無慮 此刻卻滿懷憂愁

All your lights are red, but I'm green to go
你不想更進一步 但我渴望著你啊


I want you
我渴望著你

I'll colour me blue
我亦將滿懷憂愁

Anything it takes to make you stay
任何事我都願意做 只要你能留下

Only seeing myself
只看見自己倒影

When I'm looking up at you
每當我望進你眼底

I want you
我渴望著你啊

I'll colour me blue
我亦將滿懷憂愁

Anything it takes to make you stay
任何事我都願意做 只要你能留下

Only seeing myself
只看見自己的倒影

When I'm looking up at you
每當我望進你的眼底


I can't say no
我無法說不

Though the lights are on
燈火通明

There's nobody home
但無人守候

Swore I'd never lose control
發誓過絕不失去控制

Then I fell in love with a heart that beats so slow
卻愛上一顆跳動地如此緩慢的心


I want you
我渴望著你

I'll colour me blue
我亦將滿懷憂愁

Anything it takes to make you stay
任何事我都願意做 只要你能留下

Only seeing myself
只看見自己倒影

When I'm looking up at you
每當我望進你眼底

I want you
我渴望著你啊

I'll colour me blue
我亦將滿懷憂愁

Anything it takes to make you stay
任何事我都願意做 只要你能留下

Only seeing myself
只看見自己的倒影

When I'm looking up at you
每當我望進你的眼底


I know you're seeing black and white
我知道 你的世界失去了色彩

So I'll paint you a clear blue sky
我會替你的天空著上湛藍

Without you I'm colour-blind
沒了你 我的世界亦將失去色彩

It's raining every time I open my eyes
每當我睜開眼 只見風雨瀟瀟

I know you're seeing black and white
我知道 你的世界失去了色彩

So I'll paint you a clear blue sky
我會替你的天空著上湛藍

Without you I'm colour-blind
沒了你 我的世界亦將失去色彩

It's raining every time I open my eyes
每當我睜開眼 只見風雨瀟瀟


I want you
我渴望著你

I'll colour me blue
我亦將滿懷憂愁

Anything it takes to make you stay
任何事我都願意做 只要你能留下

Only seeing myself
只看見自己的倒影

When I'm looking up at you
每當我望進你的眼底

When I'm looking up at you
每當我望進你的眼底


I want you
我渴望著你

I'll colour me blue
我亦將滿懷憂愁

Anything it takes to make you stay
任何事我都願意做 只要你能留下

Only seeing myself
只看見自己倒影

When I'm looking up at you
每當我望進你眼底

I want you
我渴望著你啊

I'll colour me blue
我亦將滿懷憂愁

Anything it takes to make you stay
任何事我都願意做 只要你能留下

Only seeing myself
只看見自己的倒影

When I'm looking up at you
每當我望進你的眼底


I want you
我渴望著你啊

I'll colour me blue
我亦將滿懷憂愁

Anything it takes to make you stay
任何事我都願意做 只要你能留下

Only seeing myself
只看見自己的倒影

When I'm looking up at you
每當我望進你的眼底













2015/12/07
arrow
arrow

    Sydney 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()