close

 

前陣子剛把摩登家庭看到最新一集

看到Haley Dunphy竟然會唱歌超震驚的

太喜歡她了(而且今天11/24剛好是他的生日🎉

所以就趁空堂做了個影片

順便翻譯了歌詞~

雖然已經很多人翻譯過了

就當我湊個熱鬧吧XDD

所以下面的歌詞不是完整的歌詞唷

跳過了那段歌詞蠻直白的rap哈哈哈

希望大家喜歡這個翻唱💛💛

順便推薦大家去看摩登家庭(Modern Family)

是國外很有名的溫馨搞笑喜劇

目前在我心中是美劇排行榜的第一名

btw我最近劇荒

請推薦好看的美劇給我吧~~~~~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Don't wanna know

 

 

I don't wanna know, know, know, know
我不想知道


Who‘s taking you home, home, home, home
今夜你宿在何處


And loving you so, so, so, so
與誰溫存


The way I used to love you, no
如我過去那般珍惜你


Don't wanna know, know, know, know
我真的不想知道


Who's taking you home, home, home, home
今夜你與誰共枕


And loving you so, so, so, so
與誰纏綿


The way I used to love you, no
如我過去那般疼愛你


Don't wanna know
我真的不想知道啊

 

 

Wasted
喝得爛醉


And the more I drink the more I think about you
但喝得越多 你的面容卻愈發清晰


Oh no, I can't take it
喔不 我承受不了啊


Baby every place I go reminds me of you
親愛的 你佔據了我的腦海啊

 

 

Do you think of me?
你有想過我嗎?


Of what we used to be?
想起我們過去的時光?


Is it better now that I'm not around?
此刻我不在你身旁 一切更美好了嗎?


My friends are acting strange
我的朋友舉止怪異


They don't bring up your name
他們絕口不提你的名字


Are you happy now?
你過得好嗎?


Are you happy now?
你快樂嗎?

 

 

I don't wanna know, know, know, know
我不想知道


Who‘s taking you home, home, home, home
今夜你宿在何處


And loving you so, so, so, so
與誰溫存


The way I used to love you, no
如我過去那般珍惜你


I don't wanna know, know, know, know
我真的不想知道


Who's taking you home, home, home, home
今夜你與誰共枕


And loving you so, so, so, so
與誰纏綿


The way I used to love you, oh
如我過去那般疼愛你


Don't wanna know
我真的不想知道啊

 

 

And every time I go out, yeah
而每次我踏出家門


I hear it from this one
我從他這兒聽說


I hear it from that one
從他那兒聽說


That you got someone new
你緊握住另一雙手


Yeah, I see but don't believe it
我明白啊 但我不願相信


Even in my head you're still in my bed
在我的腦海裡 你仍躺在我的枕邊


Maybe I'm just a fool
也許吧 我就是個傻子

 

 

Do you think of me?
你有想過我嗎?


Of what we used to be?
想起我們過去的時光?


Is it better now that I'm not around?
此刻我不在你身旁 一切更美好了嗎?


My friends are acting strange
我的朋友舉止怪異


They don't bring up your name
他們絕口不提你的名字


Are you happy now?
你過得好嗎?


Are you happy now?
你快樂嗎?

 

 

I don't wanna know, know, know, know
我不想知道


Who‘s taking you home, home, home, home
今夜你宿在何處


And loving you so, so, so, so
與誰溫存


The way I used to love you, no
如我過去那般珍惜你


I don't wanna know, know, know, know
我真的不想知道


Who's taking you home, home, home, home
今夜你與誰共枕


And loving you so, so, so, so
與誰纏綿


The way I used to love you, oh
如我過去那般疼愛你


I don't wanna know, know, know, know
我不想知道


Who's taking you home, home, home, home
今夜你宿在何處


And loving you so, so, so, so
與誰溫存


The way I used to love you, oh
如我過去那般珍惜你


I don't wanna know, know, know, know
我真的不想知道


Who's taking you home, home, home, home
今夜你與誰共枕


And loving you so, so, so, so
與誰纏綿


The way I used to love you, oh
如我過去那般疼愛你


I don't wanna know
我不想知道


I don't wanna know
我不想知道啊

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2016/11/24

arrow
arrow

    Sydney 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()